Sevgili anneler, 5 ayligiz tadimlara geçtik ve mamayla besleniyorum. Simdi yarin kabakla giriş yapacağız ek gidaya sorum su Sebze meyvelerin tadımı bitip 6. Aya geldiğimizde nasil ilerleyecek? Mesela sabah uyandık önce mamasini içti oglen olunca doyacak şekilde ana öğün mu vereceğim? Yoksa yine tadımlık yapıp hemen ardından mama mi vereceğim kafam çok karışık yardımcı olur musunuz?