Gerçekten artık çok yoruldum kızlar fikir öneri yaşayanlar var mı açığım kızım 2 yaşında geçmeyen kabızlıgı var Gastroenterolojiye götürdüm 2-3 kez karnından röntgen çekildi bişey yok dendi hep lavma ve duphalac verildi onlarda da bir sonuç yok bu akşam makatı kanadı yavrumun zor çıkardı kakasını tas gibi beslenmesine de dikkat ederim o ağlıyor sancıdan ben ağlıyorum dayanamıyoruz artık çok çaresizim 😔😔😔