[silindi] Bozulmadı bizde genelde çok şükür ataklar biraz zorluyor ama tamamen düzeni bozmuyor. Zaten daha sonra bir diğer atak başlıyor vs öyle öyle gidiyor. Her bebek bir olmuyor kimisi daha ağır atlatıyor atağı kimisi daha hafif. Kiminin düzen birden alt üst oluyor öyle yazıyorlar falan ama bizde öyle olmuyor dediğim gibi şuan 13,5 aylık