Kızlar merhaba
Instamı uzun süredir dondurmuştum. Şimdi açtım ve ne kadar gereksiz insanların olduğunu sorguladım😅 bi yerde tanışmışız ekleşmişiz mesela.. içinde çok fazla foto olduğu için bi tarihi arşiv niteliğinde benim için o yüzden kapatmaya kıyamıyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim fikirlerinizi bekliyorum çok teşekkürler şimdiden