Egenin_pamugu bacımsular 3 öğün yapıyoruz günde nadir 4 ama iştahsız yemek istemiyor asla sizce ayına göre öğünler azmı ? aralarda mama da içiyor 2 biberon
askbebegimmbenim Egenin_pamugu aralarda yoğurt kefir meyve verin 2 de ara öğün yapmış olur. 3 öğün ana öğün mü
Egenin_pamugu daha bal vermedim mesela vereniniz varmı güvendiğim bir yer olursa ordan alıcam inek sütü yeni vermeye başladım ama çok vermiyorum haftada 2 kez falan süt kaymağı mutlaka veririm
Egenin_pamugu benim görümcek abisiyle konuştu yeterli beslenemezse geç yürür kaslar zayıflar falan demiş dedim ne alaka aklıma da takıldı bı size danışayım dedim acaba azmı öğün yapıyoruz diye 🌸
Egenin_pamugu askbebegimmbenim 2 ana öğün 1 ara öğün yapıyorum kefir yoğurt veriyorum bunları yoğurtu corbayla yemekle falan yer
askbebegimmbenim Egenin_pamugu ben sabah kahvaltı öğlen ara öğün öğleden sonra çorba akşam bizimle akşam yemeği gece yatmadan önce meyveli gece maması yapıyorum yediği kadar zorlamiyorum
Ballikizim99 Sabah kahvaltı öğle çorba yada sebze yeneği ne varsa ısıtıp veriyorum arada yoğurt( içine bebe bisküvisi fındık rendeliyorum) akşam yemeği ve yatarkende mama bu şekilde besleniyor