kader49 Kızlar ilk defa aylık iğne vuruldum. Normal adetimin süresini kesti. Sorun yok ama bir hafta sonra tekrar adet oldum. Bu düzen ne kadar gidecek ? Hep böyle mi olacak ? İlerde düzelecek mi bilgisi olan bilgi verirse sevinirim.
ilknurda Ben 3 aylık iğne oldum mahvetti beni hiç adet olmuyordum iğneyi bıraktım adet oldum bu seferde bir hafta adet oluyorum aradan 1 hafta geçiyo tekrar oluyorum anlamadım bende