pinkpanter Çölyak testi için kan verdik sonuç bugün çıktı 38.8 yarına randevu aldım ama olması gereken referans aralığı yazmıyor sağlıkçı var mı aranızda ya da anlayan bakar mısınız
Meri-Mel pinkpanter Biz yeni baktırdık direk negatif yazıyordu canım referans aralığını bilmiyorum o yüzden
hellomom pinkpanter farklı laboratuvarlarda farklı referans aralıkları olabiliyor. Ama genelde 20 üzeri pozitiftir. Çok yüksek olmadığı için belki önce takip ister doktorunuz. Ama endoskopi de isteyebilir.
pinkpanter Meri-Mel iyi çok şükür 🙏 biz de sadece değer yazıyor negatif pozitif falan yazmıyor çok merak ediyorum inşallah negatiftir 😞
pinkpanter cemile161_ 6. Ayından sonra 6 aydır toplamda 1 kg aldı yaşına girdi ama kilosu 8500 kg hala iştahsız kansızlığı vardı aynı zamanda süt alerjisi de var ben almasını rica ettim doktorumuzda aldı testi
Meri-Mel pinkpanter İnsAllah canım Rabbim şafi ismi ile şifa versin inşallah tüm evlatlara hiç bir hastalık çıkmasin😞
pinkpanter Hillcl evet 2 tane değer vardı birisi 38 ti ıgA (nefelometrik) yazıyordu doktorumuz temiz çölyağınız yok dedi çok şükür 🙏