inci86 son anda çıkarıyorlar o yüzden bence bak şimdi siz söyleyince hatırladım, dediler ki doğumhaneye iniyoruz epidurali çıkaracağız.. sonrası bol bağrış ve doğum 😅😅😅 şuan karar verdim evet kesin yine taktırırım, hep öyle zor oluyor demek ki epidural bizi sakinleştirdi 🥲🤣 sizin yeni sayılır benim 3 sene olacak 🥹 çoğu kişide kalıcı bel ağrısı bırakmış ama bende çok şükür öyle birşey olmadı