ipelya hangul benim kızımın dişi de 4 aylikken çıktı. Babasına çekmiş eşimde yaklaşık 4 aylıkken çıkarmış. Genetik olabiliyor.
hangul zehrababy ayy benziyorda diş incisine bakalım diş mi değil mi sağolun bu arada bilmiyordum diş incisi diye bir şeyin olduğunu bunu da öğrenmiş oldum 🙏🏻
denizdeniz1 Olabilir tabi benim 2 kardeşim de 4 aylıkken çıkarmış ilk dişlerini ben de dişe benzettim ama bilmiyorum
esshn Çay kaşığının arkasıyla hafif hafif dokunun çıt çıt diye ses geliyorsa diştir değilse diş incisidir kendiliğinden kaybolur. Bebeğimin ilk dişi 4,5 aylıkken çıktı olabilir yani