Kızlar 1 aylık bebeğim var ve bir göğsüm aşırı süt üretiyor. Duyanlar ne güzel diyor ama bu acıyı da yaşayan bilir. Sürekli mastit zangır zangır titremekten kemiklerimin kırılır derecede ağrımasından çok yoruldum. Üstelik evde ilgi bekleyen bir çocuğum daha var. İkisine ayıracak vaktim de yok. Sütümü azaltmak istiyorum. Lütfen bana öneride bulunun. Çok yoruldum