melisakayra
Merhabalar, gözünüz aydın sağlıkla büyütün öncelikle
Bizde de sarılık (13) vardı hatta sonrasında süreç uzadı, uzamış sarılık oldu
Bol bol besleyin annesi, ne kadar çişli/kakalı bez o kadar iyi
Şahsen ben geceleri 2 saati hiç geçmedim, gündüz de saatte bir, 1.5 saatte bir boş bulduğum her an iki fırt da olsa çekmesini sağladım ki kan şekeri düşmesin
Uyandırmak zor oluyor evet ; drumuz topuğunu ve avuç içini sıkabilirsin demişti, su da sürebilirsiniz ayak altına boynuna vs (annem çok önermemişti bunu bana), bazı bebekler altını açınca uyanıyor eviniz sıcaksa soyabilirsiniz
Sütü ya da mamayla sürekli besleyin bebişi geçer 🦋