eda_oyku23 Kızlar doğum sonrası regl düzeniniz oturdu mu? Neredeyse 1 yıl olacak hala düzensi gidiyor
balpetegininannesi166_ Mayısta dogum yaptım ilk adet i temmuzda oldum. O gunden beri de düzenli çok şükür. Bende polikistik over var hamilelikten önce cok düzensizdi aylarca olmadigimi bilirim ama dogumdan beri duzenli şükür.