Banumeral Merhaba kızlar Koç hastanesini şu sıralar çok duyuyorum oğlumun doktorundan da memnun değilim ama fiyat beni düşündürüyor fiyatını bilen var mı
melozi Merhaba, ben 4 ay önce doğum yaptım ama özel sağlık sigortam vardı, anne için 40k bebek için 17k idi sanırım ama bebeğe özel sağlık sigortası yaptırdım sonra 17k yı geri aldım. Hastanede 3 gece kaldık.