ebrariminannesi Bebeğimin poposunda fısır fısır kabarmalar vardı alerjiden süpheliyordum ama şimdi ön tarafına yürüdü bü kızarıklık normal yediklerinin dışında cennet hurması vermeye başlamıştım fakat çok kötü oldu nasıl geçer bilginiz var mı
Hll112 ebrariminannesi bizde de 7 aydır ilk defa pişik sorunu oldu bende cennet hurması vermiştim acaba ondan mı. Ne kadar süre sonra belirti verdi acaba
uykusuzluklarinanasi ebrariminannesi yaa cennet hurması bizede yaramadı. 9 aylık oğlum çok seviyor tarifleri ama yediği zaman akşama kadar hep kusuyor. o yüzden vermeyi bıraktım. pişikte olmuştu o sıralar demek ki ondanmış
neslihanada Canım yapıyor o ya bizdede aynı durum oldu Kestim vermeyi ben Pişik için: altını alın iyice kurulayıp pişik kremi sürüp nişasta sürünüz pudra niyetine gibi sürün hemen geçiriyor pişiği