Kızlar dogum yaptım 2 ay oldu özelde yaptım dogumumu ama tüplerimi baglatamadım fiyat farkı cok olunca
Simdi benim yasımda tutuyor 3. Sezeryanıda oldum diye devlette yaptırılıyomus
Ne zaman gitmeliyim kaç ay geçmesi lazım üstünden tüplerimi baglatmak istiyorun