Oğlum 1 bucuk yaşında sütten kesiyorum. Bu süreci nasıl atlattiniz gece ağlayınca ne yaptınız? Sabır taşı kullanıyorum bugün 2. Gün ilk gece biraz zor geçti ik i sefer uyku sersemligi ile emdi sonra vermedim. Ve göğüslerim de cok kötü ağrıyor. Bu süreci nasıl kolay atlattiniz tecrübelerinizi yazar misiniz