Belisinwonderland
Merhaba 2.5 yaşında kızım inanılmaz ama eylül başından beri aynı şeyleri yaşamışız hasta oluyor antibiyotik iyileşiyor fakat tekrar aynı şeyler öksürük burun akıntısı gece ağzı açık yatma hırıltı hırıltı 2- 3 aydır var en sonunda kbb doktoruna götürdüm röntgenle baktık ki kocaman bir geniz eti ameliyatlık derecesinde, alerjik bir durum olabilir illaki hemen ameliyat olmıcak ama 1 sene tedavi dedi doktor. Bir Kortizonlu ilaç verdi, bir nazal yıkama bir de burun içi nemlendirici krem. Pek umutlu görmedi bizi ama şunu farkettim kızım 2 aydır çok yoğun süt tüketiyor akşam içiyor gecede istiyor kalkıp veriyorum öğlen uykusunda birde bende çok uzun süre bu durumu düşündüm sütten olabilir mi diye siz yazınca aynı şeyleri yaşamış ve düşünmüşüz. Şimdi kendi doktoru ile sütü konuşucam bende alerjik bir durum mudur diye. Siz de bir çözüm bulduysanız yazarsanız sevinirim. Ya da bu durumu yaşayan olduysa🤍