Bulutlarmavi14 metehann4 bebeğe göre değişir benim kızıma iyi gelmedi aksine dahada huysuzlastirmisti
tiredmom_ metehann4 Ben gaz döneminde bu damlayı kullanmış ve aşırı memnun kalmış biriyim benim bebeğim de laktoz intorelansı da vardı bu Damla bize çok iyi geldi açıkçası ben bu damlayı epey bir süre kullandım bebeğim de yani nereden bakarsanız 4. aya kadar kullandım emzirme sonrası veriyordum
ayseayliz metehann4 Bizde 5-6 aylık civarı laktoz intöleransı şüphesiyle doktorumuz tavsiyesiyle kullanmaya başlamıştık çok huysuz çok ağlar geceleri sürekli uyanırdı relactaz kullanmaya başlayınca birazda olsa rahatlamıştık iyi gelmişti
cananelisa neslihanada bıraktınızmı bize doktor bugün bırakın dedi. Kabus günler geri geldi bi zararı varmı ben devam edicem doktoru dinlemicem
neslihanada cananelisa benim bebeğim 10 aylık biz 5 ayda başladık 3 4 kutu bitirdik bıraktım denedim düzeldi daha kullanmadım ama bikerw bırakmıştım ozaman iyi olmamıştı sonra tekrar başladım sizde düzelene kadar kullanın bırakmayın ara ara deneyin iyi oldumu ozaman bırakırsınız sizde bizim gibi ben 5.5 aya kadar kullandım sonra gazımız bitti zaten
cananelisa neslihanada çocuğum sancıdan ağladı. Çokk tşkk ederim Her doktorun dediğini de yapmamak gerekiyor
cananelisa tiredmom_ kaç aya kadar kullandınız benim bebeğim gazını aşırken kusuyor bu damla onada iyi geliyor
bilgetabak Emzirme öncesi vermenizi öneririm ben daha etkili olduğunu düşünüyorum birde başınıza gelmez umarım dün kaşıkla verirken boğazına kaçtı ve zor çıkardık sütünüzle karıştırıp vermek boğaza kaçmaması için bir önlem olmuş oluyor
neslihanada cananelisa canım onu hatırlamıyorum ama mukus gitmişti onu hatırlıyorum ondan bahsediyorsan böle cıvık mukuslu kakaksı gitmişti