eyberenimo bebeğim ben 5 numaraya kadar stok yaptım 3 numaradan 2 paket 100-100 var 1 tane daha 100 gerekebilir bime geliyor zaten bebekte kargo parası gel halükarda ödüyorsun bimden almak daha mantıklı ben 4-5 ten de 1 er tane daha Alacam bak benim kızım 1 numarayı 1.5 aylığa kadar mı ne kullanmıştı daha az da olabilir sonra 2 numaraya geçtik buda dar değil de ama artık cirtcirtlari tam kapanmıyor