A25aa95 biz havalar iyiyken oğlu lâ çarşıya çıkardık her allahın günü. En az 2 fincan Türk kahvesi içerdim. Başka hiç bişey bike yapmadan günde 100tl sadece dışarıdaki kahveye giderdi. Şimdi havalar soğudu aylık 3000 tl bu sayede cepte kalıyor 😅 dışarıdan yemek yeme, dışarıda kahve içme işini en aza indirdik ve bu bile bayapı bir kâr ettiriyor