Kızlar oğlum 14 aylık bugünlerde havalar çok soğuk gidiyor eşim vardiyalı çalışıyor son 1 aydır full evdeyim markete bile çıkamadım havalar soğuk gidiyor çocuk hasta olmasın diye çok çok bunalıyorum siz eşleriniz olmadan çıkarı çıkıyor musunuz çocuğunuzla beraber çıkarsanız neler yaparsınız fikir ve önerilerinizi bekliyorum🌸