Cansuu1 selam canım. Biz 20 günlükken yenidoğan sünneti olduk lokal anestezi ile. Çocuk cerrahı yaptı 20 dk sürdü opsyon. Pipisinde ufak bi sargı vardı tek kat. 2 gün sonra düştü banyo yaptırıp normal hayata döndük. Her alt açışta fitokrem sürdük pansuman vs olmadı. Ağlamask dahi olmadı, Çok kolay atlattık çok şükür. Ama yenidoğan sünnetler böyle oluyor. Burda çok post açıldı bununla ilgili, ordan gördüklerimden hatırladığım yenidoğan sünneti değil ise farklı sünnet teknikleri var sanıyorum. Arama kısmından eski postları da okuyabilirsin. Kuzenim 5 aylıkken yaptırdı, o dönem farklı yapılıyormuş, ve şuan çok pişman. çok iyi araştır lütfen, tekniğini vs sor, ne sürede iyileşeceğini vs. Mümkünse biberonla mama ver hemşirelere, onunla oyalasınlar bebeğini oprasn sırasında. Her ne kadar acı hissetmesede sabit durması için kollarını ayaklarını tuttuklarından çok ağlıyor opsryn sırasında.