_kiids Kızlar yurtdışında yaşıyorum doktorumuz d vitaminini 8 damla ver diyor (13 aylık 10 kilo bebeğim) ben hiç 8 damla d vitamini verildiğini tr de duymadım? Buradaki doktorlara da hiç güvenmiyorum. D vitaminin dışında 400’600 lük hiçbirşey yazmıyor ne yapacağımı şaşırdım dediği şekilde versem bebeğimde fazla dozdan bir rahatsızlık olur mu?
3kedili2bebekli _kiids d vitamini kilo başına verilir sakin olun 10 kiloysa 10 damla olmuş oluyor evet
sek_kahve _kiids yani damla adetinin aslında hiç önemi yok çünkü verirken yanlışlıkla birkaç damla fazladan düşüreceksiniz sık sık. Hiçbir şey olmaz merak etmeyin
Birbebetoannesi _kiids 14 aylık 10 kg, dr 10 damla verebilirsin demişti ve omega 3 de içiyor her gün.
Tostosun_Annesi14 3kedili2bebekli demir vitamini kilo başına verilir diye biliyorum ben bizim doktorumuz demir kullanırken öyle demişti kilo başına 1 damla şeklinde d vitamini 16 aylık olduk 5 damlaya çıktık
_kiids sek_kahve çok teşekkür ederim bilgi için bir an panik yaptım bıngıldak erken kapanır diye Google’da görünce
sek_kahve _kiids devamlı olarak aşırı doz verilirse öyle olur canım, doktorun uygun gördüğü miktara güven sen yine de. Mesela bazen bittiğinde geç alacaksın falan, o şekilde dengelemeler de olur. Sakin olmakta fayda var ❤️
3kedili2bebekli Tostosun_Annesi14 d vitaminini kilo başına aldık biz her ay şimdi de oceaninkini 2 puf şeklinde alıyoruz
3kedili2bebekli bucocukac_ her ay kilo başına aldık biz şimdi de ocean kullaniyoruz 2 puf her damla ve doktora göre değişir doktoru o şekilde uygun görmüş olabilir
bucocukac_ _kiids sizin ilacınızın 10 damlası muhtemelen 400 UI yani siz doktorunuzu dinleyin. Tüm Şişe 2400 ıe olduğu için 10 damla miktarı sizin doğru dozunuz