Elfgrn bisenakillisinzaten Okundu yaparsan tekrar girdiğinde gitmiş oluyor o takibe aldı bildirisi o sebeple okundu yapmamak önemli birde en aşağılarda oluyor o bildirimler
defnemomm_ şimdi farkettim 1 kişi takip ediyor beni , kimdir o olaaa sgdjdjd bildirim olarak da gelmedi bu arada hanımlarrr