prensesinannesi41 Kızlar burun ameliyatı olmak istiyorum estetik olan varmı nasıl ağrılı sızılı çok oluyormu önerirmisiniz
NariNariKiminYari prensesinannesi41 hiç ağrım sızım olmadı tamponlar çıktıktan sonra günlük hayatıma döndüm
Nrkzy prensesinannesi41 valla ben oldum 12 sene oluyor tek özlediğim eski burnumda grip olduğumda istediğim gibi burnumu silerdim şimdi silemiyorum nazik davranmanız gerekiyor.doktorunuzu da iyi seçin burunda çökme olayı oluyor burun ucu düşüyor.Birde gerçekten iyi araştırın benim arkadaşım ucuz diye bir doktora yaptırdı bir delik büyük bir delik küçük birde benle dalga geçmişti pahalı yaptırdın ben ucuza yaptırdım diye.
balpetegininannesi166_ 2017 de oldum. Ağrılı sızı hissetmedim ameliyattan sonra. Tek sorun nefes alamamak oldu bi 15 gun falandi yanlis hatirlamiyosam o sislikler gecene kadar tam iyilesebe kadar nefes alamadim o cok zorladi sadece.
Aslanbebek38 Bende oldum agrı sızı yok sadece nefes alamama ve saga sola yatamamakdan zorlandım oda kısa süreli. Basit bir operasyon hic korkmayın