dmlakayra ilk zamanlar oluyordu bende ya postunuzu okuyunca hatırladım. gece 3’te bebeği emzirdikten sonra nesquik yiyordum hep. şekerim düşüyordu sanki elim ayağım tutmuyordu. normalde de hiç tatlı düşkünlüğüm yoktur. 2 ay sonra falan geçti. sizinki de geçicidir bence 😊 emzirmek enerji istiyor gerçekten ilk aylar zor oluyor