tprkdfn 3247 Facebook’ta emzirme akademisi var oraya üye olup yazın ücretsiz yardımcı oluyorlar. Bende 1.5 ay redle boğuştum resmen berbat bir his. Duşta denediniz mi
degersizbirhayat_1 poyraz1210_ çığlık çığlığa bağırırken yok çeneye değdir burna dokundur hiç etkili olmuyor
degersizbirhayat_1 3247 kaç aylık peki Valla emmeyen emmiyor benim üçüncü çocuğum bu çok fena hep bağırarak çağırarak aç kalıyor diye sağıp veriyorum napıyım gönlü olursa güzel emiyor olmazsa yok
3247 tprkdfn yok cnm dişten dolayı diye düşünüyorum ben ama normal haline döndü ama memeyi emmedi daha anlamadım
3247 tprkdfn daha önce de meme reddi yaşadık ama uykusunda veriyordum alıyordu ama şimdi uykusunda bile almıyor çocuğu aç bıraktım aldın dıye yok almıyor
3247 degersizbirhayat_1 9 aylık öyle valla zaten sütüm de pek yok sağıyorum damla damla azıcık çıkıyor mama ile ek gida veriyorum
3247 degersizbirhayat_1 benım o zamanlarda da meme reddi oldu canım hep uykusunda emzırdım o zamanlar bide bemım meme ucum yoktu zar sor çıkardım vallahi emzirmekten çektiğim zorluğu doğumda çekmedım bidaha doğurssım bile var ama emzirmek çok zor ya