prensannesiii14 Kızlar bebeğim normalde Günde 1 kere Kaka yapardı ama Balıkesir’e gelince günde 5-6 6-7 kere yapıyor sizce normal mi sadece anne sütü alıyor
Melinda101019 prensannesiii14 şehir değişikliği ile alakası yok ondan bahsediyorsan canım yeni doğan bebekler bir süreye kadar evet böyle sonra 5 gün yapmıyorlar neden diye korkuyorsun normal panikleme hiç
-erCansu- prensannesiii14 benim oglum her bezine yapardi 😂😂 bu arada doktorum bikeresinde pacasindan akarcasina ishal ve bu sekilde gunde 5 kereyi gecerse getirirsin demisti