Cipsdelisianne 12.3 günlük 2 li tarama testine girdim cinsiyet erkeğe benziyor dedi ama bi önceki postumda da attım ultrasyon kagıdımı sizce bu haftalarda yanılma olur mu cıkıntı var dedi doktor erkek dedi
Tuuggccee Cipsdelisianne tam 12.Haftada bende erkek oldugunu ogrendım degısmedı ama ultrosnda barız pipiyi gördük %95 demıstı doktorum oylede oldu🙂
Cigdem61 Cipsdelisianne ilk gebeliğimde 12. Haftada yüzde 80 kız demişti doktor öylede oldu. 2 gebeliğimde yine 12. Haftada kız gibi duruyor ama değişebilir dendi, erkek oldu:)
Doga_sever Yanilma olur. 17. Haftaya kadar kesinlikle yuzde yuz bilgi vermezler. Benim dojtorum 17. Haftadan once kesinlikle konusunu dahi acmadi. Sizde acele etmeyin. Kendinizi erkege hazirlarsiniz kiz cikar. Veya tam tersi.