Merhaba kızlar bu hafta mirena taktıracağım.Google’da bile heryere baktım ama hormonlu spiral ile gebe kalan göremedim. Mantıken kaysa bile rahim içine hormon verdiği için gebe kalınmıyormuş. Ekstra prezervatif düşünüyorum mantıksız mı olur doktorum bile bu kadar konforunu bozma rahat ol diyor ama güvenemiyorum bi türlü. var mı cevrenızde Mirena ile hamile kalan?