Merhaba anneler bebeğime ilk kez dün tavuk yedirdim. Normalde günde bir ya da iki günde bir kakasını yapardı. Dünden beri az az ama çok sık kaka yapıyor biraz da kötü kokuyor. 5 6 bez değiştirmişimdir. Bağırsaklarına iyi gelmedi sanırım o yüzden bugün vermedim. Keyfi de yerinde huzursuz değil. Endişelenmeli miyim ishal mi bu serum falan gerekir mi acaba hiç bilmiyorum . Bilgili anneler beni aydınlatabilir mi? Bu arada tavuk bozuk değildi ben de yedim toros marka ve dondurulmuştu direkt haşladım