kardelengorgulu 0-6 ay damaklı emzik almıştık bilinçsiz olarak şuan philips avent 2’li 6-18 Ay emzik aldık kızım 1 hafta sonra 6 aylık olacak ama asla tutmuyor. Benim gibi böyle bir sorunla karşılaşan var mı nasıl alıştırdınız?
tknmz Aynı sorun bende yaşıyorum eczaneye sordum alıştıramıyorum diye oda sorun değil çocuk hangisini emmek istiyorsa onu verin dedi bende daha vermedim, yanlış mı yaptım acaba ara sıra deniyorum hala istemiyor