Kızlar merhaba benim bebeğim 3 aylık oldu. Kucagımda da olsa yatarkende ana kucagındaykende hep kendini kaldırmaya calısıyor kaldıramayınca ağlıyor. Emerken bile bazen kafasını baya bi kaldırıyor. Sizce bu oturma sinyali mi? Kucağımda destekle oturtmam mı gerekiyor? Pazartesi kontrolü var doktora sorucam ama siz ne zaman oturtmaya başlamıştınız? Veya nasıl anladınız oturması gerektiğini sadece ayı dolduğu için mi?