ZeydsMom farelikoyunkavalcisi cok tesekkur ederim. Biz de planlamamistik oglum vardi bi de kizim olsun keske diyordum 😍 sizin de gonlunuzce olsun hersey insallah
elifmehmetsefa Öncelikle Hayırlı olsun🌸 korunma yöntemi olarak ne kullanıyordunuz, bebiş süpriz mi yoksa isteyerek mi hamile kaldınız merak ettim.
ZeydsMom elifmehmetsefa tesekkurler. Normalde gericekilmeyle korunurduk ilk bebegimden once de sonra da. Ama hamile kaldigim zaman ertesi gun hapiyla korunmustum. İlk denememdi bu hapla ve hamile kaldim 😄
ZeydsMom SiprayiL yaaa 😍 insallah tesekkurler canim 😍🩷 hickimseye soylemiyorum bi tek burdaki happy kids ailemle bolustum 🤣 esim guluyor ya 😂
ZeydsMom mer_ann oldu oldu ele sen yazannan sora bildiris geldi ele kesf eledm bide post aciblar bu haqda. Bu ne vaxt bas veribki men bugun gire bilmemsem cunki indi girem ele indi gorem var bele sey