Hanımşar oğlum 23 günlük bazen çok emiyor ve aşırı da olmasa çıkartıyor geri. Bu ara karnına bakıyorum aç gibi değil aöa emmek istşyor yani karnı şiş olduğunda da emmek istiyo sonra gazı oluyo. Velhasıl çok emince rahatsız oluyor ama ammekte istşyor me yapmalıyım yada gerçekten acıktığını nasıl anlarım