mehtapbltc Kızlar merhaba 15 aylık erkek bir bebeğim var son zamanlarda sürekli ıssırmak için yelteniyor yakaladığında da ciddi bir şekilde ıssırıyo bazen saldırırcasına ıssırmak istiyor başından böyle bir durum geçen var mı?
beybimeybi mehtapbltc benim bebeğim de oyleydi hatta cok ciddi isiriyordu butun kolum mosmordu. Cok sukur yapmıyor artik her defasında ciddi ses tonuyla isirmani istemiyorum diyip eline dis kasiyicisi verip istersen bunu isirabilirsin diyordum. ama onun yerine sac cekme ve tırnaklarıni yüzüme geçirme başladı inşallah bu da gecer
mehtapbltc Ben de aslında ciddi bir şekilde ıssırmanı istemiyorum diyorum ama bunu gülerek yapıyor acaba oyun veya sevgi gösterisi olarak mı algılıyo anlamıyorum