delihatun01 3,5 yıldır evliyim.ilk 1,5 yıl bebek düşünmedik prezervatif ile korunduk durexle.korunmayı bırakınca hamile kaldım doğum yaptım 1 yıldır yine prezervatif ile korunuyorum bi sıkıntı yok çok şükür.ilişkiden sonra kontrol ediyoruz delik falan olmaması için.öyle bişeyle karşılaşmadık