ikibaloglanannesi Oğlumun ismini ben koydum. İkinciye hamileyim kızımız olacak. İsmi belli. İlk ismini ben ikinci ismini eşim koydu.🍼🍼
Sermec27 İlk oğlumun iki ismini de ben koymuştum İkinci oğlumun ilk ismini ben ikinci ismini eşim koymuştu Üçüncü oğlumun ilk ismini ben ikinci ismini eşimle ortak koyduk yanı hepsini ben koydum gibi bir şey oldu 😁
Aptalllarsizi MevaninAnnesi34 büyük oğlumun ismini eşim koydu küçük oğlumun adını ben koydum ama 2 oğlumda da isim kavgası çok yaşandı 🤦♀️🤦♀️
MeteNaz MevaninAnnesi34 oğlumun adını eşim koydu. Zaten kız olursa ben koyacaktım erkek olursa da eşim böyle anlaşmıştık 🥰
Edo_yekta12 Kayınbabamın adı ama biz koyduk biraz emrivaki yapıldı kendisini seviyorum ama adı çok kötü yanına ben isim ekledim ama kullanılmıyor