mervekzly 4 aylık kızım var maşAllah hiç vitamin almadım ama istiyorum aslında sağlık ocagının verdigin hiç vermedim ocean markası demir le d vitamini almak istiyorum kışın güneş yok sonuçta kullanan memnun kalan var mı
Minigiimm_ mervekzly benimde 3 aylık oğlum var bana da hiç vermediler kimisi kullanıyor veriliyor ama neye göre veriliyor bilmiyorım
delihatun01 mervekzly bende hiç kullanmadım vitamin falan 21 aylık şuan hiç bir sorun yaşamadım geçen gün doktor vitaminlerine baktı gayette düzgündü ikizlerim var 3 aylık onlara da kullanmıyorum
mervekzly Minigiimm_ hep soruyor kullanıyon mu diye evet diyorum ücretsiz veriyor d vitamini ama onun içerigi temiz değil diyorlardı hiç kullanmadım bende
mervekzly ezgiii12490 çok teşekkür ederim birde şu aşı konusu bir yaşa kadar yaptırıcam ya çok korkuyorum konuşma geriligi vs her şey diyorlar anne olmak çok zormuş😭
masalyldrm mervekzly sağlık ocağı ücretsiz verdi kızımda gaz yaptı deliler gibi agladi cocuk dokforumuz ocean marka onerdi oda gaz yapti sonra doktorum biraz gazı hafifleyene kadar verme dedi bingildak kapanmasinda bir sorun görmüyorum dedi şuan 4 aylık kullanmıyoruz maalesef ki Gazımız hala bitmedi bitmiyor kolik anneleri anlar beni ancak