Elvinemine benim kızım da 2 aydan itibaren mama ve sütü reddetti. Sizinki yine yiyormuş bizimki ağzına sürmüyordu. Biberon zaten asla kabul etmiyor, memeyi de istemiyordu. 4. Aydan 6. Aya kadar mamayı pirinç unuyla muhallebi kıvamına getirip yedirdik zorla. Mamayı ağzına tıkıp üstüne de emziği veriyorduk. 6 aylık olunca gastreontoloji uzmanı zorla yemeği yasakladı. Öğünler arası 3 saat koydu ve kendi isteği ile yemeğe başladı. 7 aylık biberon tutmaya başladı. 6. Ayından beri ek gıda ağırlıklı besleniyor mama çok az içiyor. 6 aylıkken aynı şekilde 6 kiloydu şu an 11 aylık hala 7.5 kilo :) ama sağlıklı çok şükür, boyu normal aralıkta o yüzden kilosuna takılmıyorum. Uzun lafın kısası ne kadar istiyorsa o kadar içsin, demek ki o ona yeterli geliyor. Bir miktarı yok asla kızım bazen 90 içer bazen 150. O büyüdüyse her çocuk büyür :)