Kızımın haftasonu 39 a yakın ateşi başladı. Pazartesi doktora götürdük, boğazı çok kızarık dilinde de aft var dedi ve crp 20 çıkınca boğaz enfeksiyonu diyerek antibiyotik başladık. Ancak kızım giderek huzursuzlamaya başladı, dilindeki yara kocaman olmuş ve yayılmış. Ayrıca çene kısmında da sivilcemsi döküntüler çıkmaya başladı. Biraz araştırınca el ayak hastalığının belirtilerini taşıyor gibi. Ama vucüdunun başka bir yerinde döküntü yok. Aynı zamanda ishal. el ayak hastalığını sadece ağız çevresinde geçiren var mı? Antibiyotik boşuna mı kullanıyoruz yardımm lütfen