nurumsu41 canım biz extra bir yöntem kullanmadık doktor sezeryan olmuşsun rahmin dar seni uzun süre korur demişti. Bir buçuk sene kullandım fakat bana asla yaramadı sürekli kanamam oluyordu başta alışma süresi normal falan dedi doktor sonra adetim birden iki haftaya kadar uzadı sonra 20 güne kadar uzadığı oldu hiç normal bir durum değildi bu sürekli kansızlıktan halsiz düşüyordum (her beden aynı değil size iyi gelebilir ) kanama dışında ağrı falan olmadı biraz pimpirikliyim kaç kere doktora gittim özelde taktırmıştım normal diyip gönderdiler ilaç falan yazdılar en son baktım 25 gündür kanama kesilmedi ve yine doktorda aldım soluğu ve spiral kaymış yani şans eseri hamile kalmadım o da son ay ilişki olmamıştı allahtan yoksa şuan doğurmuştum bile yani ne olur ne olmaz yine de geri çekilme olabilir çünkü spirale rağmen ne yazıkki çok hamile kalan var