Selamlar oğlum 2 yaşında kakası geldiğinde söylüyor tuvalete oturttuğumda yapıyor fakat çişini asla söylemiyor altına yapıyor aslında hazır olmadığını düşünüyorum o yüzden tuvalet eğitimine başlamadım ama kakasını yapma konusunda isteğini görünce değerlendirmek istedim çiş durumunu nasıl halledebilirim var mı acaba bi tecrübesi olan bu konuda