tuem14 aynayı çok seviyor benim oğlum. Aynalı kitaplar aldım uzun süre kucağımda onlara bakıyor, birde hergün mutlaka AGU, ANNE, BABA diye kelime tekrarları yapıyorum. Komik mi bilmiyorum ama aguyu çok güzel bir şekilde tekrar ediyor, çok mutlu oluyorum ettikçe. Birde oyun halısına yatırıp orada sallanan oyuncaklarla oynuyoruz şimdilik.