hasibe04 hamile kalınır hem de çok rahat kalınır. Doktorumun bana söylediğini yazıyım buraya ‘emzirdiğin sürece regl olma ihtimalin düşük ama hamile kalma ihtimalin çok yüksek o yüzden korunman gerek’ korunmadan kasıt geri çekilme değil bu arada. Geri çekilme koruyuculuğu çok düşük bir yöntem. Kondom doğum kontrol hapı ya da spiral kullanmalısınız.