Kızım 2 yasında ve ben 1 yasından beri d vitamini vermiyorum çünkü doktoru kesin güneşten alsın demişti… şimdi değerlerine baktırdım 20 ile 120 aralığındaki değer kızımda 23 çıkmış çok üzgünüm şuan baktım ki herkes kullanıyomus heralde benmi hata yaptım doktoru dinleyerek şuan çok üzgünüm geç kalmış sayılırmıyım lütfen bilgisi olanlar yazabilirmi . Kızımda sürekli enfeksiyon geçiren bir bebek . Bağışıklıkla alakalı oldugunu düşünüyodum bundanda kaynaklanabilirmi acaba diye üzülüyorum şuan