Ben de hiç kundak yapmadım. Bebeğim istemedi☺️evet bazen sıçrıyor,ellerini kontrol edemiyor havada beklediği oluyor🤣
Geçen bir arkadaş geldi bebeğini yanımda kundak yaptı bebek mumya gibi oldu çok üzüldüm 🤣
Mesela eldiven de hiç takmadım☺️
Tabuları yıkarım bulaşıklara dokunmam🤣🤣🤣