Tas0525 Merhaba canım 20 gün önce kızıma atopik dermatit denildi bi çeşit bebek egzaması diye de geçiyor. Alerjik bi bebek olduğu için doktorumuz deterjanından mamasına kadar herşeyini değişirdi. Normalde bebelac gold içiyordu ama onu da bıraktırdı Pepti junior’a başladık. Kendisi rapor çıkardı eczaneden o şekilde aldık ücretsiz.. Bu arada ilk verdiğimde afedersiniz olduğu gibi kustu hiç sevmedii. Doktorum da bebelac gold la Pepti junior ı karıştırarak ver dedi o şekilde içiyor şuan