gizemalkan ama içmek istiyor da sancılanıp içemiyo gbi yapıyo
120 evet çok arkadaşlar da söylemiş zaten de.. o içmek isteyip içememesi de gazdan dolayı, henüz çok minik. Yakın zamanda gazdan mı ağlıyor, açlıktan mı, yoksa keyfi mi ağlıyor anlarsınız, üzülmeyin 🥹 sizi bilgilendirmeyen doktora ne demeli bilemedim gerçekten..