emiray54 [silindi] hayır görmedi. Öğleden sonra verdiğimiz için yetişmedi. Pazartesi gelin dedi. E nabız dan görünce merak ettim..
[silindi] emiray54 Doktor değerlendirsin bence. Yarın gitme ihtimaliniz yok mu? Hangi bölüm baktı kanlara.
[silindi] emiray54 Geçmiş olsun. Bende az çok gide gele gide gele anlamaya başladım. Ama en sağlıklısı yine de doktor yorumu 🌷